02 July 2010

Zahrin tak mahu suruh SPRM siasat pertemuan Bala dan RPK.....

Si raja katak Zahrain menuntut SPRM supaya menyiasat individu yang menaja penerbangan Balasubramaniam dan penginapannya di London. Si raja katak Zahrin juga
mendakwa dia mempunyai dokumen bagi membuktikan bahawa blogger Raja Petra Kamarudin dan penyelaras Pakatan Rakyat, Zaid Ibrahim menginap di hotel yang sama ketika berada di United Kingdom, tahun lalu.


“Jumpa Raja Petra tidak salah...Raja Petra dan isterinya, Marina kawan saya,kata Zaid Ibrahim. Saya tak tinggalkan kawan semata-mata kawan ada dalam kesusahan Kalau kita itu, wakil rakyat Bebas yang begitu di gemari oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

"Kenalah jaga standard supaya orang tak mengatakan kita ini budak suruhan semata mata, dan tidak ada modal bernas untuk diketengahkan dalam Dewan,” kata Zaid Ibrahim.



Balasubramaniam sangat menyokong sepenuhnya cadangan Zahrain.

Balasubramaniam berkata, “Wang yang akan digunakan oleh dia bagi lawatan ke London dan penginapan hotel di sana datang dari dana yang dia terima daripada Deepak yang diberikan oleh Rosmah Mansor, yang merupakan penaja sebenar,”




Ini pula, apa cerita? Kalau nampak kat si raja katak Zaharin nanti dia akan panggil sidang media dan suruh SPRM siasat sapa taja perjumpaan Bala dengan Raja Petra pula?

Oooops...bukankah Bala dah beritahu bahawa dia guna wang yang diberi oleh Deepak dan Rosmah Mansor untuk dia pergi ke London.

Rosmah bagi wang suruh Bala tutup mulut....ni apa pula cerita pergi ke London untuk jumpa Raja Petra??

Jason Chong : My views on Zahrin's statement, read here.

cheers.


2 comments:

Malaysian said...

MACC tak berani pergi Longon ambik keterangan? itulah yang Raja Petra sebutkan! Baca disini...

Pegawai MACC Mungkin Ditangkap Di London

http://gomalaysian.blogspot.com/2010/06/pegawai-macc-mungkin-ditangkap-di.html

Anonymous said...

Perangkap RPK nampak gaya tidak berjaya. Kalau ada bukti kemukekan, jangan tunggu lagi. Jelas RPK dan Bala hanya main wayang.