21 June 2012

PKR 1 milik Anwar ?...



Nombor plet kenderaan 'PKR 1' telah dibida pada harga RM99,555 dan pemiliknya adalah Anwar Ibrahim...oops...oops

Ha..ha..ha..satu tajuk laporan berita yang sememangnya dinanti-nantikan oleh baruan2 & pencacai-pencacai UMNO untuk mengehentam Anwar Ibrahim..

Malangnya hasrat kebanyakkan mereka itu tidak tercapai kerana No. Plet Kenderaan 'PKR 1' telah dibida dan dimiliki oleh seorang usahawan dari Pilau Pinang iaitu Ong Thai Yang.

Manakala no plet PKR 2 pula dibida dan dimenangi oleh  Advanced Sales Sdn Bhd dengan harga RM23,200 dan Datuk Seri Santhara Kumar Ramanaidumemenangi PKR 3 dengan harga RM50,000.

PKR 4 dimenangi oleh Muhammad Fadhrul Redzwann Samsudin dengan harga RM12,11 dan RM28,000 dibayar oleh Sow Ban Leong untuk PKR 5 .

Tiada seorangpun pemimpin dari PKR diberitakan turut serta dalam bidaan nombor plet 'PKR' tersebut seperti yang dilaporkan oleh The Star kat bawah ni...- darisungaiderhaka blogspot





the Star online

Kalaulah PKR 1 tu milik Anwar,penyanggak2 dan penjilat2 bontot UMNO akan tuduh Anwar bukan sekadar songlap RM 3 bilion, mungkin lebih daripada itu. Kalau tidak cam mana dia cari wang untuk buat bida sebegitu tinggi?

Itulah tahap pemikiran penyanggak2 dan penjilat2 bontot UMNO...









cheers.

No comments: