26 March 2011

Apakah polis cuba tutup salahlaku pemimpin2 UMNO....

Mereka hanya datang untuk mendengar pemimpin mereka menjelaskan apa sebenar berlaku dalam siri fitnah yang ditaja oleh penyamun2 UMNO ini. Perhimpunan itu adalah aman dan mempunyai permit tapi kenapa tiba2 polis datang menceroboh seolah2 ianya satu perhimpunan haram? Pokonya pemimpin2 UMNO yang memberi arahan itu tak mahu rahsia mereka dilondeh didepan rakyat ramai.

Polis telah menyediakan sekatan di merata tempat yang menuju ke tempat ceramah. Polis periksa sapa saja yang berjalan menuju ke Taman Melawati dan tindakan begini adalah agak keterlaluan. Walhal polis tidak pernah bertindak bila gerombolan pro UMNO dan Perkasa yang berdemonstrasi terhadap kerajaan Selangor dan Pulau Pinang dalam beberapa isu tertentu.


Aku taklah nak salahkan polis/FRU dalam hal ini kerana mereka menjalankan tugas mereka atas arahan ketua mereka yang menerima tekanan daripada orang2 UMNO di Putrajaya.

Malam ini, satu lagi ceramah DNA(Datuk Najib Altantuya) akan diadakan di Pulau Pinang. Apakah insiden yang sama akan berlaku dan mungkinkah kali ini Anwar ditangkap. Jomlah kita pi tengok dan dengar beramai-ramai....

'Gombak PR(Pakatan Rakyat) Function halted by Police'




26 Mac 2011 (Sabtu)

Program 1

4.30 ptg – Hi-Tea dan Sumbangan Kepada Mangsa Ribut Kampong Besar

Lokasi: Pusat Khidmat DUN Permatang Pasir

Program 2

7.00 mlm –Solat Maghrib/Hajat dan Tazkirah

Lokasi: Masjid Daerah Bandar Perda, Seberang Jaya

Program 3

9.00-12.00 mlm – Membongkar Konspirasi Politik Terkini

Lokasi : Taman Pauh Indah, Bandar Perda*

Penceramah:

1. YB Dato' Seri Anwar Ibrahim

2. YAB Lim Guan Eng

3. YB Dato' Mansor Othman

4. YB Dato' Johari Abdul (MP Sg Petani yg telah menonton video lucah)

Mai jangan tak mai....

cheers.

No comments: