22 March 2011

Agaknya macam mana Najib tahu polis tak terlibat dalam kes video seks.....

Datuk Seri Najib Razak menegaskan pihak polis tidak terlibat dalam kes rakaman video seks – yang didakwa melibatkan seorang pemimpin kanan Pakatan Rakyat – melanggan khidmat seks pelacur di hotel di sini akhir bulan lalu.

Dalam mesej Twitter malam ini, ketika isu terbaru ini hangat dibahaskan dan menarik perhatian ramai, Perdana Menteri berkata beliau mahu mengesahkan apa yang diperkatakan oleh Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein di Bukit Aman tengah hari tadi.

Saya suka mengesahkan apa yang Datuk Hishammuddin mengatakan bahawa polis tidak terlibat dalam rakaman video seks yang didakwa,” kata Najib sekitar pukul 9 malam tadi.

1. Macam mana Najib dan Hishamuddin tahu bahawa pihak polis tidak terlibat dalam fitnah video lucah ini?

2. Sepatutnya Najib sebagai PM dan Hishamuddin sebagai Menteri yang jaga PDRM bagi tahu, biarlah pihak polis lakukan siasatan dahulu dan bukan sepontan membuat kenyataan yang polis tak terlibat.


3. Cerita ini macam kisah kes Sodomi 2, bila Saifool pergi jumpa Najib 2 hari awal sebelum kejadian, iaitu pada 24 Jun 2008, gara2 nak dapatkan biasiswa,seperti kata Najib, tapi sebenarnya beritahu Najib yang dia diliwat. Walhal, mengikut Saifool dalam laporan polisnya mengatakan kejadian malang berlaku pada 26 Jun 2008 antara pukul 3.01 - 4.30 ptg.
Bagimana dia tahu lebih awal yang dia akan diliwat?

Kantoooi....

'NAJIB KENA SABOTAJ?'


'Najib's denial police involved in sex tape shows his desperation'

cheers.

No comments: