25 February 2008

Razak Baginda melenting dan mengamuk dalam mahkamah.....

Isnin lalu mereka yang sedang mengikuti kes Altantuya dikejutkan dengan perbuatan si tertuduh Razak Baginda melenting-melenting keberangan selepas bapanya ada berbisik sesuatu kepadanya. Baca laporan Star ini.

Pemberita-pemberita yang ada di sekitar mahkamah tersebut dikatakan ada mendengar yang Razak Baginda berteriak menyebut "Matilah kau Pak Lah! Matilah Pak Lah! I am innocent! I am innocent!" secara bertubi-tubi sambil menyepak kerusi meja di dalam mahkamah itu.

Baru-baru ini saya menerima satu komen tentang peristewa tersebut dalam peti email saya. Menurut pandangan penulis ini.....

Dengar cerita, si Pak Lah suruh bapa baginda bisik di telinga baginda supaya jatuhkan Pak Najib di mahkamah dan untuk itu Pak Lah boleh tolong keluarkan Razak Baginda dengan kuasa PM. Kan Pak Lah dan Pak Najib bertarung hebat utk kerusi PM, nampak gaya Najib kuat di Pahang dan Pak Lah lemah di Penang, maka Pak Lah takut hilang kerusi dan hilang kuasa cuba teknik luar biasa jatuhkan Najis di mahkamah, tapi si Razak Baginda ni kan kroni Najib, mana tak marah , mana tak melenting, bila suruh bosnya di jatuhkan, maka mengamuklah si Razak Baginda sampai riuh satu mahkamah, hingga tertangguh mahkamah dengan tendang kerusi meja pintu apa saja dalam makamah dengan kata kata "mati lah Pak Lah, I am innocent".......ini lah yang saya dengar dari kutu-kutu diinternet.

Sejauh mana benarnya cerita ini.... allahu a'lam. Yang pastinya media-media tempatan telah menutup cerita ini.........

Mari kita bersama-sama tolok Pat Lah dan BN nya......



cheers.


No comments: