05 October 2009

N31-Bagan Pinang - surat palsu angkara UMNO sendiri.................


Surat di atas adalah surat yang terbocor daripada ibu pejabat UMNO. Namun demikian, setiausaha agong UMNO, Adnan Mansor menafikan yang dia ada keluarkan surat tersebut. Sebaliknya Adnan Mansor tuduh ini adalah perbuatan jahat pihak pembangkang yang cuba memperlagakan pemimpin-pemimpin UMNO.

Adnan Mansor ni pun satu lol, sapa yang nak curi masuk ibu pejabat UMNO dan gunakan letterhead UMNO untuk taip surat tersebut? Orang ni bila dah meluat kat UMNO, bayang pejabat UMNO pun depa elak.

Apakah Adnan Mansor tak terpikiaq bahawa perbuatan ini juga boleh dilakukan oleh orang-orang UMNO sendiri yang sama ada meluat kat dia atau pemimpin-pemimpin UMNO bangang yang lain.

Aku pikiaq Najib sememangnya terpaksa terima Isa Samad sebagai calon, sungguhpun dia tahu Isa Sama ni kaki balun $$$ macam dia. Najib terima Isa Sama sebagai calon bukan pasai Isa Sama tu baguih sangat,tapi pasai mengenangkan jasa Isa Samad yang menyelamatkan Najib dari peristewa dia bersama seorang artis di PD dulu.........

Tapi bagi Adnan Mansor ni, kalulah betoi surat itu surat palsu....hang buat repot polis dan samalah sapa saja yang dia syak buat fitnah. Nampak gaya surat yang guna letterhead UMNO tu betoi. Mereka yang tulis surat tu juga adalah penyamun-penyamun yang kini bimbang kalu Isa Sama menang nanti kedudukan MB Negeri Sembilan akan menjadi goyah.

Lagi pula, walaupun Isa Samad ini calon popular dikalangan rakyat Negeri Sembilan, tapi rekod samunnya orang semua tahu. Amalan rasuah sudah sinonim dalam calon kitar semula ini merupakan yang paling popular dalam UMNO itu sendiri. Maklumlah bangkai gajah ni mana boleh tudung dengan nyiru................

UNDILAH PAS


TOLAK ISA SAMAD



TOLAK NAJIB 1MALAYSIA



cheers.

No comments: