30 August 2010

Bila Rosmah boleh,YB Teoh tak boleh........

Al-Kisah tersebutlah pasal Ahli Parlimen DAP Teo Nie Ching yang telah memasuki Dewan Utama Surau Al-Huda pada 22 Ogos 2010,menyebabkan Pengarah JAIS Datuk Mohammed Khusrin Munawi sebagai berkata, perkara tersebut tidak harus berlaku kerana orang bukan Islam tidak dibenarkan memasuki masjid dan surau, dan telah menjadi tajuk utama akhbar Utusan Meloya.

Sebenarnya, YB.Teo Nie Ching, seorang Ahli Parlimen dari DAP, telah dijemput memberikan sepatah dua kata kerana telah memberikan sumbangan kepada Surau Al-Huda, Kajang pada 22 Ogos yang lalu. Tapi kerana YB.Teoh ini adalah dari DAP maka jadilah satu isu yang besar.

Apa pula kalau yang hadir itu adalah YB daripada MCA atau Gerakan, apakah Utusan Meloya dan Pengarah JAIS akan meroyan gila cara besar2an?


Di atas ia pula adalah gambar bini Najib 1Malaysia, iaitu Rosmah sedang memberikan takzirah didalam sebuah surau yang tidak tahu entah dimana? Memberikan Takzirah dengan tidak menutup keseluruhan aurat (hampir sama dengan YB.Teoh) serta di hadiri oleh para penyokong UMNO yang jelas kelihatan ada yang tidak menutup aurat, ada yamg memakai jeans serta ada yang duduk terkangkang didalam surau itu tak sapa pun nak komen atau meroyan.

Mereka sebagai muslimat Islam sepatutnya arif tentang tuntutan Islam dalam menjaga adab dan tertib ketika berada didalam masjid atau surau. Malah YB.Teoh berpakaian jauh lebih sopan dari mereka itu.

Malangnya tiada sesiapapun dari para Mufti, Ahli Ugama dan Media yang berani tegur kelakuan mereka itu....kerana mereka itu adalah pecacai-pecacai UMNO!!!!


source: anak sungai derhaka dan malaysian chronicle

Baca Asri: 'Larang bukan Muslim tidak logik, usah ‘mangsakan’ Islam di sini.

Baca 'Kempen Meroyankan UMNO' di sini.

cheers.

4 comments:

Anonymous said...

Sebab Teo tu China celaka, entah baru lepas makan babi, pantat berdarah ke, mana boleh masuk masjid bodoh oi

Anonymous said...

Sdr. Anon,Awat hang pi cium pungkoq dan jilat pantat Teoh kah?

Anonymous said...

Macamlah juboq Rosmah tu wangi?

Anonymous said...

Rosmah ketiak masam dan cipap berlengih sebab peha tembam sangat sebab tuh PM Gatai hampa dok pi cari org lain...Antara Rosmah dgn Teoh baik aku ambik Teoh. Rosmah tuh bagi kat org mcm hampa saja lah...itulah standard hampa.