05 June 2010

Sodokme II : tiada koyak tapi ada tusukan!! ditangguh......


Peguam Karpal Singh memberitahu mahkamah bahawa hari ini pasukan pembela telah mengemukakan notis usul, yang disokong oleh afidavit, untuk mendapatkan akses kepada dokumen-dokumen tertentu. Usul tersebut adalah untuk mendapatkan dokumen tambahan mengenai nota klinikal, laporan, bahan dan spesimen.

Menurutnya, Mahkamah Persekutuan telah memutuskan bahawa pihak pembela boleh memohon untuk mendapatkan dokumen-dokumen tersebut pada mana-mana tahap prosiding, dan kerana itulah pihak pembela melakukannya sekarang.

Hakim Datuk Mohamad Zabidin membenarkan soal balas terhadap Dr Mohd Razali ditunda kepada 14 Jun untuk mendengar permohonan tersebut.

Read here.

Laporan klinikal Saifool dari HKL..........


muka surat 1

muka surat 2


muka surat 3




muka surat 4




Analisis makmal ke atas sampel itu yang dijalankan pada 11 Julai 2008 mendedahkan perkara berikut:

- tiada alkohol dan dadah lazim lain yang dapat dikesan dalam sampel darah pesakit,

- kehadiran air mani pada kapas kesat B5, B7, B8 dan B9 (sampel yang diambil oleh Dr. Mohd Razali),

- tiada sumber asing DNA daripada kapas kesat yang diambil,

- campuran jenis DNA lelaki daripada kapas kesat B5,

- jenis DNA lelaki daripada dua individu daripada kapas kesat B7, B8 dan B9.

Pemeriksaan dubur Mohd. Saiful menunjukkan tiada parut atau rekahan pada kawasan luar dubur atau sebarang tanda kecederaan terbaru.


lubang jerlus sapa?


(ehsan malaysia today)

Kalu macam inilah Saifool punya lubang jerlus, botoi kicap pun boleh 'derluih' masuk tanpa tusukan, tapi Saifool kata bahawa dia baru kali pertama kena liwat dan dilakukan tanpa kerelaan. Kalu anak dara pun tentu ada kesan koyak dan luka.

Jika kali pertama Saifool diliwat tanpa kerelaan sudah pasti ada kesan koyak dan luka hasil daripada ronta meronta. Apa yang pelik Dr.Razali kata, tiada koyak tapi ada tembusan!! U dont need to be a rocket scientist to figure it out......

Dr.Razali juga bagi tahu ada dua DNA berbeda dalam juboq Saifool. Kalu 2 DNA bererti 2 orang yang pancut masuk atau ianya sengaja dicalitkan air mani ke dalam juboq Saifool. Apakah si Saifool dah kena gang-bang? atau di melaku curang terhadap pasangannya? Apa-apa pun nampak sangat temberang pendakwa,doktor dan si Saifool dengan skrip drama Hindustan yang sedang dimainkan depan hakim 1Malaysia.

Dr.Razali juga kata dalam juboq Saifool ada kesan basah. Saifool kata dia tak berak 2 hari,tak basuh kerana nak dijadikan bahan bukti. Dalam masa 2 hari air mani akan jadi kering dan lekat pada pakaiannya. Dr.Razali juga kata ada tanda-tanda penggunaan pelincir. Pernahkah anda dengar kes perogol sempat menggunakan pelincir sebelum merogol mangsanya?

Dr Mohd Razali ini adalah seorang muslimin dan aku rasa dia sembayang tunggang terbalik 5 kali sehari,namun dia sanggup berbohong dalam mahkamah kerana dia lebih takut UMNO daripada Allah kot..........

cheers.

1 comment:

Anonymous said...

Lubang jerlus tu,kepala gajah pun boleh masuk bukan setakat botol kicap brader!!!