03 February 2010

Saiful mula penglipor laranya...........

Pihak pendakwaan akan mengemukakan keterangan bahawa kesan sperma daripada spesimen yang diambil dari dubur Mohd Saiful Bukhari Azlan yang telah disahkan oleh Jabatan Kimia bagi membuktikan membuktikan Saiful diliwat.

DNA bukanlah satu-satunya bukti yang boleh mengesahkan berlakunya hubungan sex. Bukti DNA boleh dicipta dengan mengubah palitan dari satu tubuh ke tubuh lain. Mungkin mereka ambil sampel rambut Anwar dan letak kat bontot Saiful atau ambil air liur daripada gelas minumannya dan calit kat punggung Saiful.....macam-macam cara ada.........

Saiful mendakwa diliwat pada 26 Jun 2008 (Khamis) dan dua hari kemundian pada 28 Jun 2008 (Sabtu) barulah Saiful pergi jumpa pegawai perubatan bagi memeriksa punggungnya.

Mengikut kata pendakwa raya mereka akan buktikan tusukan melalui kesan sperma pada bontot Saiful.

Persoalannya apakah setelah dua hari berlaku kejadian liwat sperma boleh dikesan? Ini bererti selama dua hari Saiful tidak membuang air besar kah?

Jika Saiful membuang air besar dan membasuh punggungnya, bagaimana kesan sperma masih ada di punggungnya?

Ini bererti selama dua hari berturut-turut Saiful tidak menunaikan solat yang wajib. Mungkin Saiful ini jenis berak tak basuh punggung, pakai palit dengan kertas kot...........

Baca di sini dan sini.

cheers.

2 comments:

Anonymous said...

This is bloody sickening..!! I pray for Allah to LAKNAT Saiful and his conspirators even before their death...Amin Ali...pls Amin with me..

Ir Fariz Salleh
KL

Unknown said...

tunggulah pembalasan allah