19 January 2010

40,000 warga India - Hilang atau Dah Jadi Pengundi Hantu.......

Baru-bari ini PM, Mohd Najib mendedahkan seramai 40,000 orang Warga India hilang di negara ini. Mungkinkah mereka yang hilang sudah dapat Mykad Malaysia?

Di Sabah senario sama berlaku,apabila ratusan ribu pendatang haram dari Filipina danIndonesia tiba-tiba hilang daripada radar Immigresen Malaysia. Tiba-tiba mereka muncul dengan Mykad Malaysia.Pelik bin ajaib!!!!

Mungkin sebahagian besar warga India yang hilang itu sudah ditempatkan ditempat yang kritikal bagi UMNO seperti di Wilayah Persekutuan di mereka akan muncul sebagai "pengundi sewaan" yang diberi IC sementara atau palsu supaya mereka boleh keluar mengundi dalam PRU ke-13 nanti.

Najib harus suruh Hishamuddin Tun Hussien,Menteri Dalam Negeri mengesan ke manakah hilang 10,000 warga India ini. Dan jangan lupa ribuan warga Indon,Myanmar dan Filipina yang sudah hilang begitu lama, entah ke mana.

Kalau beginilah keadaannya maka aku tak heran, Lim Kit Siang pun boleh tewas di kubu kuatnya Ipoh Timur.......

Btw. remember the Mongolian women, one was blown to pieces with C4..while the others had their immigration records erased, as if they never entered Malaysia.......

When they can erase immigration records of these Mongolians women, its no wonder why the immigration couldn't trace 40,000 Indian nationals that entered Malaysia,unless their records were erased too........

cheers.

1 comment:

Anonymous said...

Lepak saja kat Central market,Sogo atau Mall-mall yang ada pada hari Sabtu & Ahad bolehlah jumpa 40,000 warga India dan ribuan warga Indon,Bangla dan Filipina yang Najib kata dah hilang.

Mungkin semua dah ada MyKad Malaysia dan bersedia utk mengundi dalam PRU ke-13 nanti.