16 July 2009

Pendakwaraya kata Laporan Pusrawi hilang..........

Pendakwaraya berkata pihaknya tidak mempunyai laporan perubatan Hospital Pusat Rawatan Islam (Pusrawi) Kuala Lumpur keatas penuduh, Saiful Bukhari Azlan.

Menurut laporan itu, Saiful mengadu mengalami tenesmus iaitu kesukaran dan kesakitan ketika membuang air besar. Setelah diperiksa Dr Mohamed Osman, di dapati dubur Saiful “tidak mengalami pendarahan aktif”, “tiada kesan ulser atau nanah” dan “tiada kesan koyak atau calar”.

Dr Mohamed Osman memeriksa penuduh beberapa jam sebelum membuat Saiful laporan polis terhadap Anwar pada 28 Jun tahun lalu. Saiful mendakwa dia telah dirogol, sebelum pendakwaraya menukar tuduhan kepada sukarela.

Pendakwaraya juga berkata pihaknya telah menyerahkan laporan perubatan Hospital Kuala Lumpur kepada pasukan pembelaan.

source:suara keadilan

Satu perbuatan yang sengaja dan tidak bertanggungjawab oleh pihak pendakwaraya mengikut skrip yang dirancang. Mungkin terselit kat bontot Saiful kot............

Btw. why is Anwar in court but not Dr.Chua Soi Lek ? He publicly admitted his DVD act ?





cheers.

2 comments:

Anonymous said...

another stupid trick plan by UBN, if chua soi lek lompat party then they will take him to the court so called justice.

AnTi AljUbuRi said...

Apa salah Chua Soi Lek???

Dia sendiri rakam ker?

"main" suka sama suka kalau dah lebih 18 tahun tak jadi salah ikut Penal Code, yang jadi salahnya kalau bawah umur walaupun suka sama suka!!

Apa nak heran puak tu nak 'main'??? Helmi ngan Ratu Bogel PKR tak ada yang nak tanya ker???

Tu yang tertongeng, seluar koyak, bontot berdarah sudah tanam anaknya dalam rahim tunangnya 2 bulan lepas ada siapa berminat nak tanya ker???

Pendakwaraya tak bergantung dengan report Pusparawi - Dr Mohd Osman bukan Doktor Pakar dan lapurannya tidak releven, dan lapuran polis pada masa itu belum dibuat. Hanya selepas lapuran, polis akan keluarkan surat permohonan pemeriksaan doktor- lapuran itulah yang sah dan boleh digunakan di mahkamah

Jangan ingat kita tahu semua!!