30 July 2010

Beranikah Saiful bersumpah tidak laku zina dengan Farah?

Saifool, penghias muka depan akhbar pengampu dan penipu apabila perbicaraan Kes Liwat 2 Dato Seri Anwar Ibrahim bersambung tak lama dulu. Saiful digambarkan sebagai seorang yang kuat beribadat sehingga dahinya lebam-lebam.

Ada seorang kawan saya yang menjadi penyokong kuat Umno dulu kini selamanya pernah berkata, tak mungkin Saiful cakap bohong, engkau tengok dahinya hitam kuat sujud.Saya tak menjawab, malas nak layan buang masa dan tenaga. Dalam hati saya kata benggali jual kacang putih dahinya lagi hitam dari si Saiful.

Lihat lah dahi hitam Saiful, beliau amat memahami hati fikiran Melayu, asalkan dahi hitam, menunjukkan dirinya alim, kuat sembahyang. Kalau Melayu mudah ditipu, maka akan dapat sokongan kuat untuk memburukkan nama Anwar Ibrahim. - Ini satu strategi skript UMNO.

Hari ini kisah si dahi hitam keluar lagi. Kali ini dakwaan skandal seks (berzina le tu) dengan salah seorang pendakwaraya kes ini iaitu Farah Azlina Latif. Nampaknya Saiful boleh hitamkan dahinya, begitu juga Farah yang bertudung, nampaklah Melayu akan anggap wanita yang bertudung semuanya alim, taubat dan bersih.. sekarang isu kontraversi ini Saiful akan hitamkan Farah jua.

Tanya lah Saiful beranikah bersumpah dengan al quran di Masjid, dan buktikan diri tiada lakukan zina bersama Farah?? kalau PRU dimenangi oleh PR, dubur Saiful akan hitam akibat dirogol dalam penjara.

Isu ini mula-mula disiarkan dalam Malaysia Today. Peguam DSAI, Sivarasiah memberitahu wartawan bahawa mereka mempunyai maklumat berhubung dengan dakwaan itu.Tak pasal-pasal, Farah Azlina Latif hari digugurkan dari pasukan pendakwaan.

Kita boleh tanya anak mamak. Mukhriz botak , adakah artikel RPK hanya 40 % benar? yang lain tipu belaka? Ini lah, bukti bukti menteri di Malaysia berotak lembu, tiada tahu komen dan tidak menggunakan otak berfikir dengan logik.- Anak Mami

source : dipetik daripada blog MaGeeMar

Lu pikiaq mai sendiri..........

cheers.

No comments: