25 August 2009

N11 Permatang Pasir - Jom kita menangkan PAS.......

Today is polling day in Permatang Pasir. Its between PAS Hj.Mohd. Salleh Man and BN/UMNO Rohaizat Othman that the electorates got to choose.

A number of roads in and around the vote-tallying centre, situated at the National Youth Skills Institute (IKBN) in Jalan Berapit, Bukit Mertajam would be closed for traffic from 5.30pm to 10pm tomorrow. Among roads to be closed are Jalan Berapit and Jalan Berapit/Jalan Mengkuang junction.

Traffic from Bukit Mertajam or Perda would be diverted to Jalan Abdul Kadir or Jalan Tok Elong to Jalan Tanah Liat, Kubang Semang and Butterworth-Kulim Expressway (BKE).

Traffic from Kulim or BKE would be diverted from the Jalan Mengkuang/Jalan Berapit junction to Jalan Mengkuang to avoid any congestion near IKBN.

Party supporters are to observe or use the respective designated roads to reach IKBN as per previously agreed by both parties.

Barisan Nasional (BN) is to use Jalan Tanah Liat or Jalan Abdul Kadir to Jalan Berapit.

PAS members are to take Jalan Mengkuang and BKE to reach Jalan Berapit.

Pesan Tok Guru Nik Aziz.....

"Dengan insiden stadium runtuh dan gelanggang akuatik yang tidak selamat di Terengganu, keretakan yang berlaku di lebuh raya MRR2 serta LDP dan skandal di PKFZ Pelabuhan Klang yang bernilai berbilion ringgit, ramai pemimpin Umno yang kena gantung dan disabitkan kesalahan mengamalkan politik wang termasuklah Ketua Menteri Melaka yang masih ada sekarang, buruknya layanan ke atas rakyat yang berhimpun secara aman untuk mengangkat nota bantahan ISA kepada DYMM Yang di-Pertuan Agung, cederanya Sdr. Wong dan Gobalakrishnan di tangan SPRM dan Polis – pengamal undang-undang, para pencinta demokrasi dan pejuang hak asasi tidak mempunyai lain-lain harapan pemulihan untuk negara kita."

"Apa yang ada hanya satu sahaja iaitu mengekalkan kerusi yang sudah dikuasai oleh PR dan dapatkan sebanyak mungkin kerusi-kerusi tambahan dari Umno/BN jika berlaku lagi pilihan raya kecil. Ini adalah langkah persiapan untuk mengambil alih kerusi, kemudi di Putrajaya tidak lama lagi."

Sila keluar beramai-ramai bagi menjaminkan kekalahan UMNO. Ramai-ramai kita pakat undi calon PAS.

Baca di sini.











cheers.

No comments: