25 March 2011

Video sex ori tapi pelakon utama tak ori....

Semua pihak termasuk pembangkang tidak berhak mengeluarkan kenyataan bahawa rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang adalah palsu.

Hishammuddin Hussein menegaskan, adalah menjadi satu kesalahan mengeluarkan kenyataan awal seperti itu kerana mereka tidak tahu kesahihannya.

“Mereka tidak berhak mengeluarkan kenyataan untuk menentukan kesahihan video tersebut kerana ketulenannya hanya dapat ditentukan selepas pihak polis selesai melakukan siasatan.

“Mengapa hendak menghakimi kes ini, sedangkan orang yang mengeluarkan kenyataan itu sendiri berkemungkinan besar belum tengok lagi rakaman itu,” jelasnya

source: utusan meloya

'From sex video, a galvanised Pakatan'

Sapa kata video seks itu palsu? Video itu adalah ori., tapi pelakon utamanya itu bukan Anwar. Itulah yang perkatakan orang ramai, kecuali mangkok2 hanyut dalam UMNO, dan Perkasa.

Pembikin video ini adalah Trio Amigos, dianggotai Rahim Thamby Chik, Eskay dan Shuib Lazim. Hari ini orang ramai mula mempersoalkan kredibiliti video tersebut, memandangkan latar belakang Rahim Thamby Chik, seorang ahli UMNO, bekas KM Melaka dan Pengerusi Risda yang dipalit dengan berbagai kontraversi rasuah, salahguna kuasa, sex dibawah umur dsbnya.....


Yang pasti aku belum tonton video itu lagi....

cheers.

1 comment:

Anonymous said...

Macam SIAL ja aku tengok muka si Hishamuddin ni.

Nak kena tempeleng kot?