11 October 2009

N31-Bagan Pinang - Sesal dulu berpendapatan, Undilah PAS.....





Sekurang-kurangnya MCA ada keterbukaan bila ahli-ahlinya terus reject Presidennya(Ong Tee Keat) dan Timbalan Presidennya(Chua Sooi Lek) dalam undian EGM. Tahap pemikiran ahli-ahlinya matang dan tahu membeda di antara pemimpin jenis penyamun,perasuah dengan pemimpin yang bersih dan ikhlas.

Apakah UMNO sanggup lakukan seperti mana MCA buat? sorrylah.......Jika dibandingan,tahap pemikiran orang Melayu UMNO, dengan orang Cina MCA ibarat langit dengan bumi. UMNO, kalau boleh akan pertahankan siperasuah, habis-habisan....sepertilah calon UMNO, ISA SAMAD itu.....

To all Malaysian Indian voters of Bagan Pinang please give us and yourself a Deepavali gift by not voting Isa Samad......... he is, as Mahathir said,"BAD CHOICE"













Sekiranya Isa Samad menang, dia patut berterima kasih kepada angkatan tentera dan polis yang menyumbangkan lebih daripada 4,000 undi. Namun semalam Ayah Pin daripada kerajaan langit memberi ramalan bahawa calon yang akan menang di Bagan Pinang hanya dengan majority 555 undi saja. Kepada pengundi-pengundi di Bagan Pinang, undilah dengan bijak.

Moga-moga ramalan si ayah pin akan memihak kepada PAS.........

cheers.

No comments: